O NARUČITELJU:
Naručitelj: Općina Ervenik
Sjedište: Butiga 24, 22306 Ervenik
Telefon: 022/642 360
e-mail: opcina.ervenik@gmail.com
OIB: 92918905402
Kontakt osoba: Zdravko Šegan, referent za komunalne poslove
PREDMET NATJEČAJA
Predmet ovog Natječaja je održavanje javne rasvjete temeljem Ugovora o povjeravanju komunalnih poslova održavanja javne rasvjete na području Općine Ervenik.
Mjesto izvršenja obavljanja poslova održavanja javne rasvjete obuhvaća područje cijele Općine Ervenik.
Poslovi obavljanja održavanja nerazvrstanih cesta specificirani su u troškovniku koji se može preuzeti sa svom ostalom dokumentacijom u uredu općine ili na web-u: www.ervenik.hr.
VRIJEME NA KOJE SE SKLAPA UGOVOR:
Ugovor se sklapa na vremensko razdoblje od 4 (četiri) godine.
VRSTA I OPSEG POSLOVA:
Poslovi održavanja javne rasvjete specificirani su u troškovniku.
CIJENA, NAČIN I ROK PLAĆANJA:
Cijena se određuje sukladno troškovniku ovog Natječaja. Plaćanje se vrši temeljem mjesečnih ovjerenih računa/situacija od strane naručitelja s rokom plaćanja do 30 (trideset) dana.
SADRŽAJ PONUDE:
Predmet ovog Natječaja je održavanje javne rasvjete na području Općine Ervenik.
Ponuda mora sadržavati:
- Ponudbeni list
- Navesti rok valjanosti ponude
- Troškovnik
- Isprava o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar ne stariji od 6 mjeseci od dana objave natječaja
- Financijska dokumentacija – BON 1 i BON 2 ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja
- Potvrda Porezne uprave o stanju duga-dokazi o plaćenim porezima i doprinosima ne starija od 30
dana od dana objave natječaja
- Dokaze o nekažnjavanju za odgovornu osobu ponuditelja ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja
- Načine dokazivanja sposobnosti (obrasci se mogu preuzeti na Internet stranicama općine – ervenik.hr, ili u općinskom uredu) :
– Izjava da je proučena troškovnička dokumentacija te da nema nejasnih elemenata na
formiranju cijene, te da će se ugovorene cijene primjenjivati bez promjena u vremenu trajanja ugovora
– Izjava da će u slučaju da njegova ponuda bude izabrana kao najpovoljnija dostaviti prilikom zaključenja ugovora bjanko zadužnicu ovjerenu kod javnog bilježnika ili drugi jednakovrijedni dokument u iznosu od 50.000,00 kuna kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
KRITERIJ ZA ODABIR:
Niža ponuđena prihvatljiva cijena, stručna i tehnička opremljenost i uvjeti plaćanja.
Naručitelj zadržava pravo odbijanja svih ponuda prije njihova prihvaćanja.
DOSTAVA, KRAJNJI ROK I OTVARANJE PONUDA:
Ponude se podnose u zatvorenoj omotnici na adresu:
OPĆINA ERVENIK, BUTIGA 24, 22306 ERVENIK,
neposredno ili putem pošte preporučeno s naznakom
„Natječaj za povjeravanje komunalnih poslova – ne otvaraj“
Rok za dostavu ponuda je do 15. SIJEČNJA 2020. godine do 12,00 sati.
Otvaranje ponuda održat će se 15. siječnja 2020. godine u 12,00 sati u vijećnici Općine Ervenik, Butiga 24, 22306 Ervenik.
Ponuditelji mogu prisustvovati otvaranju ponuda.
Ponuditelji će biti pismeno obaviješteni o ishodu natječaja u roku 8 (osam) dana od odabira najpovoljnijeg ponuditelja.
Prilog:
Javni natječaj – tekst – objava